Sunday 21 April 2013

UPDATE :')

Heyhoo !
Assalammualaikum W.R.T ..  Tak jawab dosa , kalau jawab sayangg . Heeee :))
Lamanya tak menaip tik tok tik tok , ehh :/
Rindu kite tak ? 
Awakk , awak nk tahu tak malam ni malam apa ? Malam Isnin ? SALAH !
Malam ni malam sebelum kite nak FINAL EXAM esok ! Huuwaaaa , perform nye boleh update blog lagi ._.
Ekceli esok paper english , thats why I chill siket . Bukan sebab I terror English , tapi sebab English tak masuk pointer bak hanggg . Ngehhh *hampeh -.-
Ok ok , abaikan about my final .

Ambil mood , ambil feeling ,, huihhhh ..
Okok , tukar topik .

Siapa sini nak kawen ? Cepat2 angkt kaki . hihi
Gurau je lahh :/
Bukan ape , sekarang ni ramai yg aku tengok jodoh dia sampai awal . Alhamdulillah *jeles
Lengkap 1 ibadah . Ye Perkahwinan itu ibadah . Kawan ak pn ramai yg dah kawen . Ibadah Insya-Allah terpelihara weyh . *meronta ronta nk kawen
hihi .. Syaitan menangis apabila seorang lelaki dan seorang wanita berkahwin . Takde maksiat da diantara mereka .
Tapi kawen awl ni ada baik , ada buruknya . Korg cari la sendri apa baik buruk . Aku malas nk search . hihi
Tapi .. Jauh disudut hati aku , mmg aku harapkan jodoh aku awal :(
Aku dah penat sakit hati , aku dah besar , aku dah penat nak main2 . Rugi weyh .. serius rugi kalau hampa main2 umur da mcm gini . Kalau nk blaja , blaja betul2 . Kalau rasa da ada yg berkenan , cari la jln yg lebih diredhai .

 INDAHNYA BILA DAH HALAL , SEMUA PERLAKUAN KITA DENGAN DIA SEMUA JADI PAHALA :))
 *Lepas solat salam dgn dia , dpt pahala . dia cium dahi kita dpt pahala.
*Dia balik kerja kita buat air dpt pahala , urut dia tgh penat dpt pahala . kita masak sedap2 dpt pahala.
*penuhi kemahuan dia dpt pahala . Huyooo ! banyaknya PAHALA !!
  
Dah lah , malas aku nak senaraikan . Banyak sgt .Geram aku dibuatnya . heee..
Kepada pembaca entry nih , tadah tangan cepat doakan kite sampai jodoh awal ye.. teheee :')
Doakan kite berjaya dlm final exam sem 2 nih okay !! Chau chin chauuu !
Adios amigossss . Dah , babaiii !  
 

No comments:

Post a Comment