Tuesday 2 October 2012

Bersemadi dgn tenang CIKGU :(

Assalammualaikum ..
malam hening kian berlabuh .. tapi aku tak mampu melelapkan mata .
berita siang hari yg ku terima selepas subuh berjaya meragut mood aku utk hari nii . 2 Oktober 2012 ..
tragedi oktober yg akn ku ingt ! :'(

perginya seorang insan yang teramatlah aku sayangi, yang membntu aku utk berada dimana aku berada kini .
Tapi , kuasa Allah tak siapa boleh menghalang kn . KUNFAYAKUN .. maka jadilah ia ..

Puan Iza Rozainy Bt Awang , guru kelas semasa aku berada di tingkatan 4 dan5 .. juga seorang guru fizik yang amat pentingkan kefahaman anak muridnya .
Masa nya diluangkan utk kami ..
kepergian nya secara tiba2 amatlah perit bg aku dan rakan yg lain . hmmmm..

sedikit pesanku kpd readers , bila tubuh kita tak sehat cepat2 lah dptkn rawatan . dunia sekrng bukan mcm dulu ... dianggap nya deman biasa , tapi arwah cikgu terkena jangkitan kuman pada paru2 nye :(

Allah .. ini aku yang merasa sedih atas kepergian nya . bagaimana pula ahli keluarga nya ? suami nya ? anak2 nya terutama si kembar yang comel ? tabahkan hati mereka Ya Allah . ikhlaskan hati mereka merelakan kepergian arwah dgn tenang ..

Allah , kau tempatkan dia dikalgn org2 yang beriman .. jasamu akan ku kenang spnjang hidupku .

''cikgu , kami rindukan cikgu . doakan kejayaan kami dr sana ye cikgu :(



Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami ,
kerana takdir Yang Maha Esa telah menetapkan ,
kau sahabatku kau guru disayangiiii :(

AL-FATIHAH







tabahkan hatimu membesar tanpa ibu si kembar ..

No comments:

Post a Comment