Friday 28 December 2012

Aku rindu kau la ngek :p


Assalammualikum hoii !!

Ahahah .. hyeee peeps ^^, ! AKU RINDU KAU LAH NGEK ! acecehhh .. sapo ? VLOG BIN GOOGLE ni lah -.- lamenyeeee tak vloging ken ken ken ? gedik 

Lame aku tak merepek dlm nih , isk isk isk . na update pkai fon , fon pun leh penggal BAB 1 pun still leh guna GAMAKNYE (BAB 1 tu ape? ) .. fikir sendiri . hahaha !

Actly banyak nor ceritanye mengkome woii .. Tapi GAMAKNYE , gamak lagi  -.- ghope ta berkesempatan je nak gosip gosip . wahaha ..
Aisshhhh .. maklum ler tahun baru da terpacak depan pintu haa.. tinngal nak terojah je masuk ! pehal perak sesangat aku ni =,=' excited gamaknya dpt berbloginggg nih .
Okay , antara aku nak story mory nih ~ (sila lihat bawah )

*cuti sem , boring gila ? syok gila ? aku gila ?
*sem 2 yang pedih , sedih , sadis , .. tragis?? errr...
*tajuk ni mmg fav dak matriks (ELAUN ) -.-
*kurang sorang sidara dlm family aku (hahhh ??) heeee
*subject baru sem baru ^^, (soft skill @ dinamika )
*dan yang lain lain (dll)

Wakakaka , okeyp .. semua ni antra draft aku yang entah bila aku na publish pun aku tak tahu . gila busy sem 2 nih . nak kentot pun tak sempat gamaknye .. *penipu*

Tiba tiba aku rasa nak tukar topik -.- . Olalala blogger blogger sekalian . Aku rasa bukan aku sorang merasai , mengalami atau dialami benda nih . Kome pun same kennnn ? Apa nyeee ?
Merasai ~ mual mual , loya tekak , nak tercirit , keluar bijik mata bila baca older older post . Tambah lagi post masa mula mula tersungkur ke dunia blog nih . kan ?? am i right ? Or aku syok sendiri nih ?
Kadang kadang .. eh , bkn kdg2 , tapi slalu selalu bila aku baca balik blog aku nih .. *alahai bosanyeee.. kesian readers aku * hahaha . masuk ayor je ghupenye yek ..

EH ! maghrib sudah , bau badan pun mcm perkasam dah .. * sape suka perkasam * hee.. Insya-Allah , panjang umur , murah rezeki kite update la somthng yg tak memBORINGKAN kome yekk .. So far , nope lah .. busy memanjanggg .. okeyp !

Take care yourself wahai sayang sayang sayang ku sekalian .. terima kasih la sbb meluangkan masa :)
Segembira mana pun kita , sesedih mana pun kita , segila mana pun kita , ALLAH jangan kita lupa !
Berjumpa di lain masa , jangan kemana mana :3


No comments:

Post a Comment