Saturday 12 January 2013

Assalammualaikum ! heyhooo .. :') 
Hye dearr .. lama tak update kan ? Busy busy busyyyy .. huuuu , isk isk . Rindu memblog .. Ok , when my finger start dance on the keyboard , tht mean they have something special to share ! Wahahaaaa . Apa diaaa .. ? 

*jari yg comel comel tu nak bg taw yg tuan dia tgh bhgia* heee .. bergula -.- 
Melting , melting dan sedang melting nih . Come bebiee put me in your freezer . Wakaka ..

Tapi , tapi , tapiiii kite malu la nak cite . ngeh ngeh ngehhh :3 .. Haiii , mengada kau kan ? sejak bilaaa .. Ahhhh , peduli aku lah , kau sebok pehal ? Eh , aku sebok pun suka hati aku lah . Pehal suka hati kau lak ? Abes law bukan hati aku , hati sape ? ayam? Heyy kau nih -.- *berdialog gila*

Aku cuma bg taw aku sedang cuba bhgia walau aku tahu , bhgia , bukan milik kita sepenuhnya . Ye , dan tiada duka yang abadi selamanya :') Awww ..

Heeee , weyh korang . Nanti da smpai masa aku bg taw yg true story kt korg taw taw tawww ..
Hummm , tak kan ni je na update kan ? Tak best laa .. Ok ok ok , aku story siket laaa .. Tapi pasal ape eyhh .. hehe .. Ok , aku nak share pasal JAMBAN . Secara sopanye 'tandas awam' . Wahaha , pehal kuar jamban pulak ni .. Haaa , weyh .. penting nih .

JAMBAN ! Terutama sekali jamban awam weyh .. aduhh .. Aku respect gila ar kt mana mana jamban awam yg bersih . Tu mkna nya keseluruhan pengguna nya pembersih !Wahaha , tak jugakkk .. Credit to cleaner law weyh . Takde depa aku ta taw la ape jado kt jamban awam weyh .  Tenggsss mokcik , pokcikk .. muahaahah ..

Ok , beberapa minggu lepas aku g laaa satu tempat nih . Aku da ngelabah cari jamban . Ok , aku nampak arrow tunjuk jamban awam . Alamakk , ak g jamban tu , atotototo .. comel .. tapi sekali campur laki perempuan -.- wtf ???
Dengan muka bangang aku bla , tahan sampai sudaaaa . Tolong la eyh MPB (Majlis Perbandaran ) fikir siket pasal pengguna . Macam macam weyh boleh jadi law jamban share cenggitu !

Act , macammacam lagi peristiwa pahit manis pasal jamban awam ni .. korang pun sama kan? Hahah .. *tak flash , flash rosak , mangkuk sumbat , bau petai ,bola bola terapung , pintu tade lock* Wahaha , bnyk lagi arh .. hal korg , korang je la taw kannn .. Nak share pon bolehh ..

*asal tiba tiba aku bau jamban nih -.-* 

heeee ... budak tak mandi update blog :3
 

No comments:

Post a Comment