Tuesday 29 January 2013

NO TITLE

Holla ! Heyyy , Assalammualaikum and gudmorning ! Ahaaa , subuh lagi rite ?
Waahahah , ape aku buat ni ? Hoi ! hari ni exam paper chemist ngn math la ! kau g update blog pehal !*bermonolog sendirian* WAKAKAK . Stop , nonsense kan -.-
Heeee , actly aku nak g taw kau . Another 1 days to go then mid sem holidayyyy ! Yeay ! Awesome , SuperDuper ! Amboiihh , sangat la hepi nampak . Jangan nnti balik kolej pas holiday kau pudate *midsem boring**midsem menghampakan* dan berbagai lagiii. OH NO ! Aku akn cuba ceriakan cuti cuti aku nih  :D
Aku nak lupakan segala formula , segala equation bagai kan . Not mean lupa terus bangang -.- lupa kejap je time cuti .. AHAAA .
Bila aku balik je . diistiharkan blog ni kekal berhabuk selama seminggu , facebook ngn twitter inshaAllah masih bernyawa HAHA . Oleh kerana aku sayang gila kat kau yang terbaca entry ni , dengan baik hati , baik budi kecomelan aku , *ok sengal* aku bagi link twitter aku kt kau . Da baca ni follow la yep :3

AHAHA , ape lagii . FOLLOW lah ! 
heeee :) . Okay lah , babai ! tengs for reading ! MUAAHAHAHAH :*

18 Hari bersama double H yang chomel <3







No comments:

Post a Comment